salam semua @_@

Saturday, June 19, 2010

abg gua name aid. grad.



owh ini makhlok suda grad.
3 taon die ngadap buku tebal, 3 taon tu jugak la die dok bebel2
kat ak cakap die xpaham spatah haram yg die blajo.
maka 3 taon la ak pure2 tpok bahu die cakap camneh
LEX AH BRADER.
haha

lokasi : uitm shah alam

nampak x makhlok tu? nampak x? kan brader blakang gua da tunjuk2 tu...haha

slua ak ketat cam muke budak baju kuning tu...lu tahan berak ke ap budak? haha

ahah. ni die makhlok tu. aid name die. abg ak yg btol2 atas ak.
comel tak comel tak? kalo die comel, ak doblas kali lg comel.
baek angguk cepat. haha.
nampak je bulat die ni tp lari laju nk mati.
tp satu je ak mnyirap ngn die ni. jalan suke seret2.
malas nk agkat kaki punye org. slipar die sume lobang kat tgh.
ak pon x paham ap punye prangai.

papepon ni la abg ak yg paleng cam mber ak. umo x jaoh kot.
mber x mber la tp time ak kna kejo anjeng kcik2 dulu die bleh lari slamatkn diri die sorg je. pehh.

tu kcik2 la. skang da besa.
korg zoom gamba die ...besa x besa x? haha

br pas grad diploma, skang ngah smbung dgree kat kedah.
tahniah ah weh. sok2 gua plak sarong jubah camtu. kan2?


ok ini budak tah sape tah. asek nanges2 sbb panas kot.
ak pon panas gak, panas tgok ko nanges la budak. haha.
ak amek gamba neh sbb die cam comel.
ok tipu. ak amek gamba ni sbb mak die yg comel. suwiiit btol.
mleleh2 aerliur ak tgok. demm

ok tu je...salam.




6 comments:

~kHaiRiNe NaBiLa~ said...

budush hang..
huahua..

zam.enol.arep said...

hang la budush. pura2 blaja pastu tdo ats buku dgn arapan mak balek cakap "ksian anak ak neh kuat study". haha

~kHaiRiNe NaBiLa~ said...

sengal gler..aku mmg nk studi la...

@yuE said...

apasal abg lu yg grad...lu yg lebih2 posing nih???seluar tu bg longgar...tak elok utk sistem peranakan woi..haha

zam.enol.arep said...

nyet...ah tu sume propaganda. dan ia trbukti slepas 20 menet...haha

kak ayu...kate admin....haha mesti promote diri...padahal byk je gamba bliau gua xnak aplod....baek kan gua?
jap2 lu tgk slua gua ke tgk ap?

Anonymous said...

hahhaha..lawak r..