salam semua @_@

Tuesday, June 29, 2010

gua dan gadis kampong.

ok malam ni gua macam ad serius sket. oh sebelum tu assalamualaikum. kang kate gua konghajo plak kan x bagi salam. haha. ok topik malam ni adalah gadis. yeah gadis. dan yang bestnye adalah gadis kampong. sweet2 ketat orang kate. mak ak bace maw kena lempang laju2 ak neh. haha.

ok senang cite camni, bsempena dengan cuti sem gua yg nak abes neh. spanjang cuti neh gua dgn gagah asyek memfolow incik emak gua ke majles2 kawen, kenduri kendare, dan sgale ape majlis yg mlibatkan orang kampong. gua memang da pasang niat da nak carik calon2. carik calon2 ye bukan carik2 calon. u'oll kna paham. haha. dalam otak gua carik gadis kampong je senang. gua da bayang da ala2 muke heliza *versi sedap2 sket. gua xminat kalau kurus sangat. pakai baju kurung. pakai slipar. pakai gelang2 batu. batu yg wane wani tu la. jgn la bebal igt batu bata jadah tu. haha.

stiap kali nk masok halaman umah pgantin gua doa siap2. siap langkah ngan kaki kanan lagi. koman2, pengapet pon jadik la. gua x mnat mak andam. yela kan. memang la bliau xde misai, tapi yg tjojol kat leher tu da cukop buat gua ragu2. haha.

dan smpai arini gua hampa. bukan gua x bkenan. cuma dari pgamatan mata gua. gadis kampong da xcam dulu.

gadis kampong skang:
  • mane style lagi g keje kawen pakai kurung. sume nak kebaya polos. kasi tayang tali bra yang kaler striking2.
  • mane da nk pakai tudung. rambot skang blonde. tgk dpd blakang mcm beyonce. tgk dpd depan cam francesca peter. haha.
  • mane ade lagi natural beauty. sume tepek mekap tebal2. terompah masjed pon x tebal camtu.
  • mane ad da ayat2 sopan. sume maen gua lu gua lu. lex bai lex jon. kalo carot omputeh tu xyah cakap la. laju je.

banyak lagi yg gua nampak da laen tp cukop la takat tu kot. gua x kate semua gadis kampong camtu. gua x conclude ape2. kite manusia leh perhati dan nilai sndiri. x gitu?

tetibe gua rase rindu zaman dulu2, dok kampong maen guli, maen lompat2 gelung, maen cop2 tiang, maen rondes. skang budak kampong sume dok longok dlm cc maen fb. chaittt!




4 comments:

Penulis.Sahaja. said...

peh stim baca entri kau yg ni.

zam.enol.arep said...

haha. jadah ko stim. jgn imaginasi jauh2. jgn dok glepa dode2. haha

@yuE said...

zam akak ni termasuk dlm kategori gadis kampung tak???masok kankankan???




akak sedap ape???hahahahahaha

zam.enol.arep said...

sedap? jap2? sdg membayangkan. gahaha