salam semua @_@

Monday, June 21, 2010

time ni la boxer nak basah sume. adeh.




ok ini entri rengkas.
gua lg sdg rushing kutip2 boxer, baju, sluar sume.
mlm ni da stat meeting. ahhh. malasss.

esok da stat induksi. prog fasi ntok yayasan joho. under istana joho.
cam bese gua arap jd cameraman je. leh snap adek2 maness. idong bdarah.

kalau gua smpai utm lmbt maka faham2la flight gua mybe delay.
harap diorang xprasan gua dok muo. muo-jb bas tingtong ad la. haha.




7 comments:

@yuE said...

akak baca entry ko weh...bila2 masa akak boleh roger kat budak2 tu...









"zam tertinggal seluar dalam..dia balik amik boxer berlubang dia yang basah...tu sebab dia lambat"


good luck!!

ko jangan sampai kena mandi wajib sudah la bila tgk budak2 tu..hakhak

zam.enol.arep said...

peh. gua smpai sini dgn kekecewaan neh lu xtaw. jadual cam brubah. wadefak.

@yuE said...

haha...bagus...


tu lah kelemahan karisma..

HazirahMahadzir said...

nanti kirim la adek manes barang sorang dua kat aku ok?
kalau tak kirim, kau adik yg durhaka!

haha!

zam.enol.arep said...

haha. tax mahal do. dlm bentok keping2 boleh? haha

I*K*T*I*R*A*F said...

singgah! :)

zam.enol.arep said...

jemput @_@