salam semua @_@

Thursday, July 1, 2010

gadis idaman pula.

owh hari ini maseh gadis. haha. gadis idaman. cakap pasal gadis idaman gua seolah tiada idea. ya gua x penah kot ade ciri2 gadis idaman. cukop la kalau kiut dan sedap2. x perlu cantik sbb pd gua cantik x mesti kiut. tapi kiut suda smesti cantek. kan kan kan?

cuma skang gua cam da x brape minat gadis kampung. nape? sila baca sini. senang2 je tenggek atas moto mat2 rompet. kalau u'olls ada rxz sebijik u'olls ada can untuk di'tenggek'i. kalau lu ade rxz catalyte memang sah2 u'olls akan di'tenggek'i. gua dok perabih duit angkat fz150i sket pon x pndg. cheh.

skang gua target gadis2 bandar tapi yg membesar dgn susah. senang kate, yg parent mampu belikan 10 bijik toyota camry tapi die ilex je ari-ari g kelas jalan kaki. ok dapat mesej yg gua nk sampaikan? haha.

ok gua hilite balek. ciri2 gadis idaman gua biar kiut dan sedap2 sahaja. u'olls plak cane? kenape?




kalau yg pompuan tu xyah la nak bagi gadis idaman plak. bagi la abang idaman. haih.



No comments: