salam semua @_@

Monday, August 16, 2010

3 kesimpulan



1. harini isnin. formal attire. graf gadis2 cun d bazaar meningkat. sume datang pakai baju kurung. amoi2 pon ramai pakai baju kurung. ujan sket2. jalan sambel angkat2 kain. gua cuba jaga puasa gua. gua gagal. tgk atas nmpk dada. tgk bawah nmpk betis. macam mane skarang?

2. gua dan rakan2 da stat bisnes bulan puasa. jual kuih raya. jual krepek2 dekat blok. kalau lu'olls ad nampak krepek sedap2 kat bawah blok lu'olls, beli tau, jgn curi. dosa. poket gua pn nipis nati.

3. pasal makhlok2 yg x percaya Tuhan. lu'olls bleh baca kat sini atau sini. depa siap fuck2 lg sape yg puasa. gua just nak tanye depa. kul 6 petang slalu lepak mane? confirm la bazar ramadan tggu murtabak, aer soya, ayam percik, nasi beriani dan lain2 tu ye tak? ye ke tak? jawab la. bertaubat je la. lu pon tau ap yg lu buat tu x betul. idop lu penah tenang?
x penah kan?


benar kita perlu kebebasan. tapi minum arak romen2 tu kebebasan ke?
cube tanye diri masing2. ap tujuan kita hidup? kemana kita selepas mati?

manusia itu tidak sempurna. semoga kau bertemu Tuhan. jgn sesat lama2. amiin


6 comments:

AyuE SurihanyOt said...

zam...




boleh masok imam muda...


akak sokong siap sms afundi lg...=)


tgk makanan je tak boley ke????gedik nak tgk betis ngn dada jugak pehal..

airazulaikha said...

mata mau juling eak pandang ats dan bawah..wahaha
tgk mknana jelah..heheh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

nasib baik 3 je kalu 1k..pinau aku nak baca

girlsnextdoor said...

ohoho...patot kirim je ni juadah berbuka.. hak3.. lu duk umah jep.. ala2 lelaki melayu terakhir...


name gua tibex... =p

zam.enol.arep said...

kak ayu. haha. imam muda? xpayah aih. abeh rosak org ramai kalau sy masok. haha

airazulaikha. masalahnye yg jual tu pon agak menggiurkan. terpaksa2. haha.

zam.enol.arep said...

brutalsolo. haha. sbb tu saje bg 3. jgn rsau. blog gua bukan tempat cite jela2. rengkas. padat. mampat. gojes. haha

tibex. haha. kalau dok umah je abeh la gua. kurus kan x makan. dok umah bukan ad org rumah pon. haha