salam semua @_@

Monday, August 23, 2010

bengang gua. kalau gua picit sampai berdarah puting lu nak?



assalamualaikum. gua sekarang bernada keras. ada rasa macam mahu tumbuk tumbuk pokok kelapa. sebab harini semua nak buat hal ngan gua.

kes satu. tadi petang gua dan sahabat handai mahu ke batu pahat untuk ambil stok kerepek. tiba di pontian ada satu kereta KIA SPECTRA hitam memandu dihadapan. kami potong kenderaan bodoh tu kerana kami mau cepat. lagipun kami anak muda yg gilakan kelajuan. lagipun jika lambat kami tak berbuka puasalah nanti. lagipun kereta bodoh tu bawak lembab nak mati. tak salah kan kami potong? tak kan tak kan?

dalam kereta bodoh tu ada satu keluarga dikepalai seorang pakcik. gua gelarkan pakcik tu sebagai pakcik vavi (PV). tiba tiba PV ini memotong kami style F1. main himpit himpit. jarak tayar gua ngan kereta bodoh PV tu ada dalam 3 cm je gua rasa. kalau bergesel, gua confirm2 ke gaung, lu PV mati kena lenyek lori dari arah bertentangan.

tak cukup dgn itu. selepas potong kami, PV boleh pula memandu 35km/j dihadapan kami. kami mahu potong kanan, PV tak bagi. kami mahu potong kiri, PV buat lagi perangai bodohnya. himpit. lu nak main himpit himpit dgn bini lu sudah la PV oi.

sampai di satu lampu isyarat. merah. kereta kami berhenti sebelah sebelah. PV buka tingkap. lantas mencarut. "kau budak UTM sanjungan bangsa kan?" jerit beliau sambil jeling jeling stiker UTM sanjungan bangsa pd cermin kereta kami. "kau tunggu, aku nak jumpa kau kat UTM sanjungan bangsa. kau baru student da nak berlagak bawak kereta. KERETA KALAU BESAR TAKPE", PV cuba memperlekehkan kereta kompak tempatan milik kawan gua.

kami tak layan PV tu mencarut apa tah. gua pandang muka dia. hilang selera buka gua. gua alihkan pandangan kearah isterinya. manalah tahu isterinya jenis cun cun berseri. sekali lagi gua hampa. kali ini selera berbuka puasa gua untuk hari esok pula yg hilang. isterinya gemuk. huduh.

dalam hati kami. lantak lu lah PV. penat je lu puasa tapi carut tak tentu hala. lampu isyarat bertukar hijau. kami terus tegak. PV dan isteri huduhnya belok masuk ke satu kampung. cerita tamat. jgn bagi gua nampak KIA SPECTRA itam dalam masa terdekat ni. memang calar gua bagi. kalau gua tau KIA SPECTRA bodoh tu PV yg punya. gua rembat spotrim. gua dendam nak mencarut drpd petang ni. pantat pukimak lu lah PV. lu datang UTM sanjungan bangsa mmg balik bertongkat la naik bas. bodoh. depan anak anak lu, lu buat perangai vavi. vavi je yg perangai macam lu. bodoh. bodoh. bodoh.


kes dua. tak sampai 5 menet gua taruk kerepek gua kat blok kolej gua. ada mamat vavi (MV) pula rembat. da la rembat depan gua. makan depan gua. sambil makan korek hidung. gua dah lama panas ngan lu mat. kereta kelabu buruk lu tu kang gua bersin je tercabut body set. lu buat lagi gua voodoo kemaluan lu. cucuk cucuk jarum. esok esok tak berbini lah lu. sebelum tu gua nak tanya ngan lu mat. PV tu bapak lu ke?



kadang kadang orang macam depa ni buat kita sedar kenapa kita kena belajar bagus bagus. kan?


15 comments:

afiqah khalidar said...

aiyoh.
sabar macam aku ni.
sabariah.
:)
an bagus dah senyum sikit.

p/s: selamat puasa!

girlsnextdoor said...

haha. terbaek mat! potong pon muleh nak marah2. xleh potong suh die buat jalan sendiri.

zam.enol.arep said...

pka. ah kau mmg slalu buat ak senyum kak. ya aku kena sabar macam sabariah. =]

tibex. die ni bekas trafik ak rase. bukan xleh potong. da tua. liat. nak potong ap lagi? hahaha

~~NuR nAzLiNa sAiMoN~~ said...

xyah marah2...hempuk je sorang2...hahaha...mamat vavi tu x tau ke kerepek tu ko nyer??adeh....guling2 ketawa aku baca...

Hamzah Ian said...

gile r mamat ni.. layout ade naik moto lg.. gile2..

AyuE SurihanyOt said...

ceh...kalau dapat aku PV tu memang sumpah seranah dah...haramjadah apa nak cari pasal dgn org..tu bukan PV tu PB(pakcik babi)


pasal mamat tu...huh tu pon sama bengong...dh makan tak reti2 nak bayar...bapak dia tokey kilang kerepek kot..

eiffel said...

huhuhu...ilang mood nk pose terus..

zam.enol.arep said...

lina. eh bleh ak ak pggel ko lina? haha. mamat vavi tu besela. kulit kalau da tebal, buat dosa pon x segan. ye tak? haha. kau jgn guling lebih. tkeluar sahur pg td kang. haha

hamzah. gua saje nak promote. kat fb ua x letak gamba moto gua. kat sini cukop la. aahaha.

zam.enol.arep said...

kak ayu. gua cuba elak dr pangel bliau PB. kang puasa gua plak yg batal. tapi babi dan vavi bukan ada beza pon. hidong tertonyok gak. haha.

MV tu gua cdg ak tabligh die malam kang.

zam.enol.arep said...

eiffel. weh jgn. puase k. berkat byk. kan2? hehe

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~

nasib baik kereta aku bukan kia spectra~

T___T

pakcik tu hina UTM tersayang?
Nak kena terajang tepat di muka tu~

hafidzah hafidz said...

kahkahkah..lawak kot..cian ko zam..sabar ek..org camtu tak lama tu..haha..btw, ko nye banner kang ats tu, aku rase, aku nmpk gmbr cik abg aku lah..haha

lumut said...

oi oi oi oi.jgn mengamok la..
kalau lu sabar x marah2...
besar gile pahala lu bro...
take care ok....

=)

zam.enol.arep said...

zara. memang. siap tuding jari kat sticker. seb bek bwk kete org. kalau moto ak lama da aku sagat sket pintu die. haha.

fiza. haha. cik abg kau tu mmg. mase ni nak g futsal.

lumut. gua cam nak mengamok. tapi takat gigit2 bantal je. bleh? haha
hoi ak suka sajak lepak kau. nah ambek ibu jari. =]

hafidzah hafidz said...

hahaha..ok2..mlm kang aku bagi duit kat ko..