salam semua @_@

Friday, August 20, 2010

gua dan blog gua. kenapa?


kenapa gua ada blog?
esok esok jika gua sedih. gua kemari untuk kasi hilang sedih tu cepat2..

kenapa gua ada blog?
esok esok jika x kuat. gua datang mahu ambil semula semua semangat.

kenapa gua ada blog?
esok esok jika gua menyimpang. gua kesini supaya tak sesat.

kenapa gua ada blog?
esok esok jika gua hilang ingatan. hilang akal fikiran. gua dtg untuk beringat.

kenapa gua ada blog?
esok esok jika gua lupa siapa lu'olls. gua kemari untuk peluk lu'olls ketat ketat.







kenapa gua ada blog?
supaya bila dah tua nanti gua mahu baca semula dan senyum sampai penat.

berkain pelikat. lepak ngan cucu. menghadap tasik kecil dihalaman. sambil berkata "oh indahnya zaman dahulu"....


sini tempat gua lepas segala





9 comments:

AyuE SurihanyOt said...

like this...=)

eiffel said...

huhuu

Hamzah Ian said...

har har har har..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sebablu nak popular la ada blog...gua suspek lu tak de gf ni

MOFASAD said...

macam haram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


hahahahaahaha

Hamzah Ian said...

haram jadah.. gua sambung mofasad

zam.enol.arep said...

kak ayu. like you. eh? marah en buncit. haha

eiffel. lu kalau bunyik x pelik2 x sah. haha

zam.enol.arep said...

hamzah. haramjadah ktawe lagu tu. haha

brutalso. gua mmg solo fighter tp gua x tulis sbb nak popular. lu tgk folower gua. terdiri dr mereka yg btol2 paham gua. haha

zam.enol.arep said...

fared : yg haram tu hamzah. ak halal.

hamzah : yang haramjadah tu fared. haah bgaduh la korang. sila2.