salam semua @_@

Wednesday, August 4, 2010

hye kawan kawan. name saye zam enol arep.



assalamualaikum sume. rindu tak rindu tak? jap2 nak tarek napas. *baru pas mncarot kat blog fared. damn tol akak tu. abaikan.

hye. lama tol gua x update. dalam kate laen, lame tol gua x online. sbb wifiutm skang sdg berada d tahap gampang kuasa dua. sdg dalam upgrade process. nak tunggu siap agak bjanggut jugak ketiak gua. so sape2 yg rindu gua, gua mintak maap sgt2. meh2 hug ngan gua meh. haha.

pkembangan gua akan gua tules satu satu nati. byk bnde gua nk story. tp gua rase bukan malam ni. gua ad esaiment nk kna submit. best kan duduk unibesiti ni? ad esaiment. ad kuiz2. ad test. ad final. ad lab report yg pnjg bjela tp 1 jam kredit je. gua memang suke sume tu. MEMANG SUKE! demm. haha.



aritu membe gua ade cakap.
kite kalau nk anggap diri kite pandai xpe, tp jgn anggap org laen plak yg bodoh.
gua rase die betol.


6 comments:

MOFASAD said...

mana kau mengjilat? ayu ko dah jumpa... aku bila? huh!

AyuE SurihanyOt said...

zam dah tak suci...aiyok!!

AyuE SurihanyOt said...

farid yayang...zam ni junior aku mmg la selalu jumpa...

farid yayang jangan jeles k..=p

Muniey said...

hai awak

zam.enol.arep said...

fared. ayu ni senior course ak la. haha. ko bile?bile2 bleh. xdahal pye.

kak ayu. ksucianku dragut dlm satu malam. uuu T_T

zam.enol.arep said...

muni. hai2. assalamualaikum. =]