salam semua @_@

Friday, September 17, 2010

ini sebenarnya


assalamualaikum :] salam sayang gua untuk korang semua. hari ini mari kita mereveal masaalah gua. sumpah serabut. baiklah. macam orang orang tua kampung gua biasa cakap : seteret tu de po'en.

gua mengaku gua penuh emosi. kena tibai, kena haruk, kena dump gua tulis macam macam kat sini. gua kasi ayat sepah2. gua pon menyampah baca.

dulu gua pegang ni : gua tulis blog pasal gua. sebab esok da tua konon2 nak baca. kalau da bsepah cerita mengarut. mencarut. korang agak2 gua senyum tak bila tua nanti? haishh.

skarang apa yang gua nampak. blog gua style dia dah macam diary anak anak gadis. sume nak tules.


isnin. 3.20 ptg.

tadi keluar dengan dia. best sangat. jalan jalan. shopping.
sayang dia sangat sangat2. poket dia? lagi lah aku sayang. @_@



rabu. 11 pagi.

tadi gaduh dengan dia. tak guna punya jantan.
ade ke patut die cakap muke aku standard tisu tandas wat cebok berak?
bedebah. bajingan. eeeeeee tak sukew tak sukew tak sukew. T_T
dan segala carutan lain menyusul.



kan kan? blog gua macam ni kan? angguk cepat.

mungkin gua akan tukar konsep blog ni. dan gua tukar bukan sebab populariti. publisiti.

gua tukar sebab kadang kadang gua benci diri sendiri.






bismillahirrahmanirrahiiim
gua perlukan nasihat korang. cadangan. gua tak mahu tulis tentang gua lagi. jadi apa perlu gua tulis?




9 comments:

Penulis.Sahaja. said...

rilek beb. atleast blog kau jujur.
hehe.

hamzah ian said...

gua rasa lu patut bunuh diri

MOFASAD said...

aku nak bunuh hamzah ian...

cool bro


dunia

shew disini. disana? said...

oukay aje kot zam. i loikee! :)
aku rase tua nanti ko akan senyum gak ape ape pun bile bace balik :)

AyuE SurihanyOt said...

rilek ahh akak suka ja baca pasal kau..kira mcm baca diari kau la..rare uh..bukan selalu boleh baca diari jantan..=p

hamzah ian said...

bongok lu ayu... diari jantan.. gay

zam.enol.arep said...

apit. timakaseh gak sbb megngatkan. haha

paeh. gua nak buuh lu dlu bleh? haha

zam.enol.arep said...

farid. haha. dunia. kadang aku rase biasa. kadang kadang tak. haishh.

shera. haha. aku raseda tua nanti ak kna nganjing ngan cucu2 ak ad la. haha

zam.enol.arep said...

kak ayu. haha. mane sgt la boleh pegi diari jantan ni? haha

paeh. tahilah. haha