salam semua @_@

Friday, September 24, 2010

lelaki kalau bergaduh. tahu sebab apa?





kawan gua cakap. lelaki kalau bergaduh, pasal tiga benda sahaja.

duit
perempuan
lighter

kahkahkah. =D

tadi nak berak lighter hilang. berak tanpa perasaan.



14 comments:

AyuE SurihanyOt said...

jatuh dalam lubang jamban kot...try pi seluk balik dalam lubang tu mana taw jumpa..

Husna Raihana said...

bahaya la merokok. takot tengok rokok banyak2 tu..erghh

eiffel said...

gyahahaha..berak tanpa merokok ibarat makan tanpa rasa kan???

aku syak...berak sambil menghirup bau taik memang nikmat kan...


gyahahahahahahaahhahaahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahhahhahahahahahaahahahahahahahahahaahahahhaha



camtaek -.-"

caca said...

yiiii ? lighter ? hahahahaha :DD

ceqJAY said...

aku gadoh sbb 1 benda je..

~zamenolarep.

haha. terbaek kan ?

Roxy zai said...

nnti aku bg blanko yerr!!!=p

hamzah ian said...

lu gila..

zam.enol.arep said...

kak ayu. kalau da dlm jamban tu amek balek pon xleh nyala buat apa. buatbusuk tgn je. haha

husna. takot ke? tu gamba hiasan je. =]

zam.enol.arep said...

eiffel. agak la pepatah tu. haha. seronok lu gelak. haha

caca. haah. boleh btumbuk pasal lighter laki ni. haha

zam.enol.arep said...

ceqjay. ko gaduh pasal aku dgn siapa? wah. suke ak. haha

roxyzai. haha. bole2. pos2. nak yg labuan made punya. =]

zam.enol.arep said...

hamzah. lu gila seks. hahaha

LORD ZARA 札拉 said...

apa merokok dalam jamban ke?

mimizuzuhaha said...

hahaha

zam.enol.arep said...

lord zara. ye. nikmat die lain macam. haha

mimizuzu. ;]