salam semua @_@

Sunday, September 26, 2010

monorail punca gejala seksual. gua ternoda.

situasi - dalam monorail. kuala lumpur.

sebelum raya haritu, gua lepak KL rumah abang gua. gua naik monorail nak ke sungai wang. dalam tu penuh orang. bau ketiak tak payah cakap. bau bau lain lagi gua geli nak cakap. haih.

tiba tiba ada makcik kena tolak tolak time orang nak masuk. last last makcik tu kat depan gua. terhimpit. makcik tu cakap ngan member dia. "konek dia kat bontot aku". kuat. orang ramai tengok tengok gua. bongok punya makcik.
[gua tak ubah ayat makcik tu, memang sebiji macam tu dia cakap]

kat belakang gua pula ada satu mamat. muka jambu jambu. lagak hero remaja. gua nak keluarkan wallet kat poket belakang. terkena bontot dia. gua toleh nak cakap sorry. dia cakap "hihi, tak apew. sayew tak keysah. hihi". celaka. patut la gua tengok muka dia macam sapu bedak. jalan kepit kepit. arghhhh.


malaysia oh malaysia. macam macam hal lah.



15 comments:

Roxy zai said...

omaigaddddd...hahhaa..rasa cam haram la macik tuh..adus..yg jambu2 pun xleh blah!euwwww=p

oden....JBT said...

hahahah....sabo je la zam..dunia da plik ni...aduhai..

hamzah ian said...

gay

HasNieza said...

euuuuwwwwww.....

AyuE SurihanyOt said...

makcik tu taw malu tak???bengong sungguh...


kena betol ke zam???hehehehe hilang teruna....hakhakhak

Penulis.Sahaja. said...

fuh. entri lucah zam.

eiffel said...

mak cik tuh sound tepek jerk wey!! gyahahahahahahhhh




owh, lu gay boy upernyer :P

zam.enol.arep said...

roxyzai. atleast cover2 la kan ayat tu. i die bole guna baasa malaysia baku pulak tu. tahi. haha

oden. aku try sabar je. kalau tingkap monorel tu boleh buka mmg dua2 dah kebawah. haha

zam.enol.arep said...

hamzah. kata asis. haha.

hasniza. kau jgn pragai cam makcik tu eh. haha

zam.enol.arep said...

kak ayu. ni camne kira ni? kira hilang separuh la kan? T_T

apit. ak taknak melucah. tapi aku teraniaya. T_T

zam.enol.arep said...

eiffel. setepek atas dahi. hahaha.
oi2. gua bukan gay. kalau gay gua balas balik kat mamat bedak tu camni "hehe, cantik muntot". ahahahaahaa

LORD ZARA 札拉 said...

hahahaha~

aku tak bleh tahan gelak pagi2 buta ni enol oit~

hahaha~

zam.enol.arep said...

zara. hahaha. hey kau dah bgun? bukan patut pengsan 3 hari ke? haha

SD said...

iiiieeeeuuuuwwwww tak mau kwn ngan ko dah weiii...ko tak suci...bukan golongan kami dah.....(mak cik tu terangsang la ngek)

HazirahMahadzir said...

Scaryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!