salam semua @_@

Saturday, September 18, 2010

selamat hari raya.


makhluk paling meriah raya tahun ini. nurul nadiah afiqah.

assalamualaikum bebeh bebeh yang dirindui. haha. gua macam terlupa yang gua belum ucap sepatah ucapan selamat hari raya kat korang semua. dengan ini gua mohon ampun walau sebesar zarah pun dosa gua kat korang. minta halal segala gala. kalau gua pernah berjanji tapi gua belum tunaikan silakan tuntut. insyaAllah senang senang gua tunaikan. selamat hari raya semua.


ampau? 2 tahun lagi boleh? @_@




6 comments:

AyuE SurihanyOt said...

akak syak prangai kau dgn abg2 kau mesti lebih kurang sama ja kan...


masok air...


ehh maaf zahir batin...

airazulaikha said...

selamat hari raya!

LORD ZARA 札拉 said...

alolololo~

comelnya kemal~

kih3~

hamzah ian said...

woi.. cun gmbr.. kamera cun atau edit?

zam.enol.arep said...

kak ayu. dlm umah tu mak pon skepala. baka2 lg la. haha. selamat raya.

aira zulaikha. selamat ari raya. maaf maaf segala. ;]

zam.enol.arep said...

zara. kau g la pinang die cepat2. haha

paeh. kamera cun. tp bukan milik gua. abg gua. gua tachap sket guna potoskep. haha