salam semua @_@

Friday, October 22, 2010

boleh tak jangan pentingkan diri? lu ingat kerja ni macam makan megi? kunyah. telan. berak. macam tu?

.

emak gua selalu pesan. kita kalau tak mahu tolong orang tidak mengapa. tapi jangan menyusahkan pula. tak kira lah siapa pun diri lu. selagi gua ada rasa hormat, gua hormat. kalau dah tak ada nanti, lu dengan jamban tu gua anggap sama sahaja.

gua buat kerja pun curi curi masa tahu? masa tidur, masa makan semua kena cut off. yang lu tahu apa? asal siap. senang lah lu nak menjawab nanti.

hidup ni bukan susah sangat. asal guna akal tulang empat kerat bak kata def gab c. masalahnya lu dah la pemalas, tulang berat. otak pulak lu letak betul betul celah ketiak.

dahulu gua pandang lu bersih. sekarang kemarahan gua mencanak canak tahu?




.

9 comments:

AyuE SurihanyOt said...

sapa2???hehe penyibuk..

MOFASAD said...

marah je?

kalau takde ky jelly gua boleh bagi

mimizuzuhaha said...

'dahulu gua pandang lu bersih'
skang gua pandang lu dah serupa tahi (geram kat org lain jugak..tumpang ruang komen nih nak lepaskan emo)

Nurhaliza Suhaimi said...

marah betol ye kaw..hooo

aYu said...

saba bro..saba...

hamzah ian said...

heh

Hasnida Sidek said...

Agak sukar kalau otak letak kat bontot. Mintak byk byk bersabar.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

APA KATA MARI KITA C4 KAN AJE

zam.enol.arep said...

marah bona den. amboih.