salam semua @_@

Wednesday, October 6, 2010

dulu jalan pun kengkang. sekarang sepak laju tak payah cakap.

.




dahulu gua kaki bangku. bangku pun tak macam gua. tengok bola pun tiada nafsu. 
sekarang alhamdulillah sudah develop sedikit sedikit.


sekarang baru gua tahu kenapa orang kata "malu lah weh laki tak reti main bola".
yelah. belajar tak pandai mana. pointer rendah. rupa tak ada. suara katak. parent tak kaya.
kalau tak pandai main bola apa lagi yang lu ada?


dari bola bulat bongok tu pun kita boleh belajar tentang hidup. tentang semangat. tentang berkawan.


.

10 comments:

eiffel said...

smua bnda pown lu pandang jauh :P

hamzah ian said...

hidup tak selalu best

mimizuzuhaha said...

hamzah ian: hidup tak selalu best <--aku sokong sangat

AyuE SurihanyOt said...

zam..akak tido dgn lena semalam...lalalala


woi hang tak reti men bola ekk???malu la muka hensem tp kaki bangku..looser gila...hahaha

ceqJAY said...

tape2 zamenolarep.aku terima ko seadanya.haha

zam.enol.arep said...

eiffel. haruslah. hahahaha

hamzah. betul. tapi lu apa yang tak best? main conec je tau. hahaha

zam.enol.arep said...

mimi. haha. ko jgn ikut sgt hamzah. bahaya. haha

kak ayu. ceh lu memag lena sbb nenek loker kea cirit birit smlm. aha. hoho. dulu mmg looser la. skang tengok. bawak datang bola mari. ;]

zam.enol.arep said...

ceqjay. gua terharu. mau merembes2 hingus. haha

LORD ZARA 札拉 said...

nak jersey nama sendiri gak~

>__<

yuyu said...

kah kah kah..yg ko tayang jersi ni pesal?lenkali tayang la kaki..nk tgk berbakat ke x...hahaha