salam semua @_@

Sunday, October 10, 2010

gua mungkin bengis seperti singa. tapi gua nangis tonton cerita korea

video



Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?
Apa kau buta, apa kau pura-pura suka

Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu

Dia mungkin bengis seperti singa
Tapi dia nangis tonton cerita Korea
Dia mungkin keras bila bersuara
Tapi dia jelas, jujur apa adanya

Aku lagi kenal dia

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata

sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua

saya kenal sayang saya

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada

Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua..


(150 juta - fynn jamal)

.
gua teringat kat member gua yang bawa kereta besar kaler oren tu.
hoi hoi. ni lu ke? prasangka betul gua ni.



6 comments:

hamzah ian said...

jadah ape ko letak lirik???

mcm la gua tak dunlod lagu ni.. hahahaha

AyuE SurihanyOt said...

best...

biar la kat dia hamzah..sebok ahh lu..

en.Tj said...

da 5 round ak psang xhafal2 gak..aduh..

zam.enol.arep said...

hamzah. lirik ntuk gua la. gua tak hafal. haha

kak ayu. fuh bekap kuat. terbaek. =]

zam.enol.arep said...

tj. haha. sebab tu ak letak lirik. hoi mane blog ijud?

bukan penggoda said...

pehh. tudung boleh tahan labuh.