salam semua @_@

Friday, October 15, 2010

gua tak sangka. mahu tengok gambar hamzah ian bogel?

asiskl 2005. sekolah lelaki. bukan sekolah gay. ah nanti lu cakap sekolah gay jugak.

alhamdulillah. menang contest terbang tinggi tinggi. contest GUA TAHU ITU SIAPA. dapat la rezeki sedikit buat suap anak isteri. tapi gua nak duit je. gua tak mahu domain tu. gua belum puas berjimba jimba sama belogsepot. kepada penganjur iaitu Hamzah Ian. lu dah ada no akaun gua kan? gua tunggu sahaja. apa apa pon gua ucap terima kasih. serius gua terdesak dan tak sangka contest yang gua masuk saja saja boleh menang pulak. Tuhan saja boleh balas jasa lu. duit hadiah gua ingat nak beli beras sedikit, gula sedikit, kopi sedikit. lebih lebih gua simpan. ayat nak tacing. kang ada yang masuk bersamamu. chaiiittt.


belum boleh senyum. belum boleh goyang kaki.


11 comments:

hamzah ian said...

dem.. babisss...

gmbr bogel jgk lu letak

hamzah ian said...

haram.. ko punya pusat baik cantik je ko tutup eh.. dem

adwafarahin said...

tahniah la lu menang zam

eiffel said...

ah...zam tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*jelez



btw..congrat...

AyuE SurihanyOt said...

tak suka hamzah...

JULYA said...

hamzah bogel...ooo korang 1 kelas padan la boleh menang.kuang3

airazulaikha said...

tahniah2... :)

star itu bintang said...

peh peh mamat2 seksis .



berdarah telinga .

FzaIbrahim said...

haha.
oit zam, bru harini aku taw ko de blog.hoho

nurayunni said...

haha...gmbr bogel...

dya adriza said...

haha aku tau hamzah mesti suka tengok pic ni!