salam semua @_@

Wednesday, October 13, 2010

gua takkan punya bahagia. lu yang kata. gua rilex sahaja.

.

kawan. sekarang di bumi amerika. anak malaysia. tapi baju argentina


Mereka pernah berkata "lu takkan punya bahagia selagi lu tak dapat bezakan antara kekasih, sahabat, teman dan kawan".

Dan maaf. kerana gua memang tak pernah membezakan. walau apa sahaja perkataan lu gunakan, pada gua mereka semua tetap kawan. gua mungkin punya kawan yang baik di hati, atau mungkin jahat lagi semacam tahi. tapi selagi itu mereka masih kawan bukan?

Lu mungkin boleh senaraikan semua kawan lu mengikut turutan kepentingan. maaf sekali lagi kerana gua tak boleh. tak boleh. sebab mereka itu semua sama penting. dan untuk itu gua tak kisah jika gua tak punya apa itu yang lu kata bahagia.


lu ada kekasih. lu ada sahabat. lu ada teman. lu ada kawan.
gua? ada semua.




.

10 comments:

hamzah ian said...

gambar gua tak pernah ada..

grrr...

dauh kepale besor je.. grrr

zam.enol.arep said...

kau nak gamba x? aku ada gamba 2b1. tggu entry sesuai. =]

ceqJAY said...

wah. i like. setuju. sume sama lol.

Roxy zai said...

kamu adalah kawan,teman dan sahabatku!

AyuE SurihanyOt said...

akak kategori apa???ohh akak taw..


akak gojes kan??ngehngehngeh..

mimizuzuhaha said...

kalau dpt yg baik tu..baik la
kalau yg tak baik..g mam je lah kan

hamzah ian said...

nak woi..

seyes aku takde gmbr lame2.. cisss...

aku suh ko masuk kontest comet tuh..

saje je tag ko.. taknak join takpe sbb aku support member aku yg buat kontest lah..

nurayunni said...

comel..

bukan penggoda said...

dak asis?

ermmm...

ok.

anOOan said...

yup. setuju. semua kawan adalah teman. baek buruk hati aku campak belakang.