salam semua @_@

Thursday, October 7, 2010

pagi yang tidak boleh blah.

.


pemanggil 1 : hai. nama saya kabinet dapur. saya tak puas hati dengan tuan saya. bla bla bla.....

pemanggil 2 : salam. saya sofa. kawan kawan saya semua dah kena buang. saya ni pun dibiarkan cuma untuk kucing landing landing sahaja. sedih kan saya? bla bla bla.......


apa kejadah radio era buat luahan perasaan dengan perabot? hah? hah? tension betul gua pagi pagi. tension tahu tension? pelempang mahu pelempang?


meja pingpong pun ada yang call. siap buat ayat tacing. demm.


.

9 comments:

MOFASAD said...

layan sinar la bro....

eiffel said...

fared :: sinar tuh utk org tua jerk...lu la tuh kannnn


hakhak...gwa penah dgr iklan tuh

memang camtaek!!!!

hamzah ian said...

lu bangun pagi2 watpe?? tido

AyuE SurihanyOt said...

yang ko layan era pehal?

layan hot la best..

adwafarahin said...

hahaha era mmg sengal..ntah pape ntah kot

Roxy zai said...

hehehe..dah kering idea kot..tp ok la tuh..at least leh tau luahan hati perabot jgak..miahaha:D

zam.enol.arep said...

fared. pas dgr ngarut2 tu ak terus tuka sinar ef eng. haha

eiffel. bukan untuk org tua. sinar ef eng utuk mat bunga yag jatuh cita. juga untuk si patah hati. ye ak patah hati.

zam.enol.arep said...

hmzah. gua semayag subuh. konkrit kan alasan? haha

kak ayu. gua tak hot. T_T

zam.enol.arep said...

adwa. era best pagi pagi. tapi pagi tadi tak best. tahi.

roxyzai. tu la abes idea.