salam semua @_@

Tuesday, October 26, 2010

pakcik. lu ingat lu comel?

.

di suatu hari. di waktu tengahari.di pasar mini

zam ainul arif   : tokey ada jual winston light x?
bangla cashier : ada. u tunggu kejap k. *sambil berurusan dgn seorang pakcik.

pakcik ganyut : ni kira ni semua berapa.
bangla cashier : bla bla bla... RM6.30
pakcik ganyut : err kau bagi aku tu, pisau cukur tu.
zam ainul arif  : (dalam hati) lambat la. tadi taknak beli awal awal 
pakcik ganyut : nak potong bulu konek
zam ainul arif   : ( dalam hati)...terkejut mak nyah. bodoh apa. gua pon takde sebut sebut kemaluan gua di khalayak. bodoh bodoh.  lagi satu. bangla ni macam la tahu konek tu apa. rilex je muka beliau.
bangla cashier : nah. semua sikali RM7.30.

pakcik ganyut : err kau ada krim apa apa tak bagus untuk sapu kat muka? kasi kulit cantik.
zam ainul arif  : (macam biasa, dalam hati)...pakcik. lu nak kena lempang ke apa? lepas satu, satu.
bangla cashier : ada pakcik. tapi dua ratus libeh.
pakcik ganyut : eh. kita nak jaga muka nak jaga body. buat apa sayang duit?
pakcik ganyut : aku dah umur 60 lebih da. tengok steady je.
zam ainul arif  : (dalam hati)...steady? gua tengok penuh benci ada lah. demm.
pakcik ganyut : ni ko tahu spek itam aku ni berapa?
pakcik ganyut : RM900 ni aku beli. dalam kereta tu ada lagi satu. seribu lebih punya.
pakcik ganyut : semua ni aku beli kat oversea tau? ingat aku tak ada duit?
zam ainul arif  : (dalam hati) lu apahal pakcik cerita sorang sorang? orang tak tanya pun. lu punya spek tu gua tengok sama je dengan spek kat kaunter yang bangla ni jual. RM10. serius shit sama.

pakcik tu blah

zam ainul arif   : tu apahal tu?
bangla cashier : biasa la adik. err u tadi mau apa?
zam ainul arif   : winston light satu.
bangla cashier : wokeh. nah adik. lapan sitingah.
zam ainul arif  : ok nah. terimakasih.

tah macam mana, pakcik tadi tiba tiba ada kat belakang gua.

pakcik ganyut : err tadi terlupa satu barang lagi.
bangla cashier : apa dia pakcik?
pakcik ganyut : errr...rokok 'murah' satu. *muka tak bersalah.

alahai pakcik. lu buat gua ketawa tahu? hahaha


.

22 comments:

cuba teka sape ai~ said...

cakap ngan pakcik tu

pang nak pang?

hamzah ian said...

har

AyuE SurihanyOt said...

bongok la pakcik tu!!

azack said...

pakcik gilo!

yuyu said...

hahaha..klakar la pakcik nih..
bleh msok raja lawak nih..

Fina Fento said...

ingatkan nak ajak p keta dia nak tunjuk spek dia yang sibu lebih tu. adeh.

zikeryhassan said...

patot bagi sedas sebelom bla

en.Tj said...

ak igt die raba ko lak dr blkg..haha

Lelaki Ini said...

hello pakcik!!!
rokok murah je kew????

miss bugg said...

HAHA! Gabaii betul.

zam.enol.arep said...

farid gemok. ak teka ni. kau adalah farid gemok. hahaha

hamzah. ap pesen punya gelak ah?

zam.enol.arep said...

kak ayu. oi x baik mencarut kpd warga tua. ;]

azack. gilo gilo. ak yg gilo dibueknyo.

zam.enol.arep said...

yuyu. bkubur la raja lawak gamaknya.

fina. gua x nmpk pon kete dia. yg die tunjuk tu jari die hala lori sayur.

zam.enol.arep said...

zikery. bercadang gak. takot bagi sedas terus gol je. heart attack. hahaha

tj. mean i got a nice ass here. hahaa. bunguk.

zam.enol.arep said...
This comment has been removed by the author.
zam.enol.arep said...

lelaki. rokok kapal. demm situ ad jual dunhill rm7 bro. tahi.

miss bug. gabai tu hape?

star itu bintang said...

lu lempang sedas buat muka tak bersalah .

Linglung said...

kah kah kah! rokok saat ke pakcik tu hisap??

zam.enol.arep said...

star. kalau ak lempang terus kojol cmne? x sempat mintak maap plak kang. haha.

linglung. haha. modeng lu pnah dgr?

FzaIbrahim said...

bongok gila buat lawan haram J la pakcik tuh. Grr. hahaha

nur hidayah isa said...

kahkah. kalo aku dah pang dah..

cik qiqilala said...

tampo je lajulaju. biar bisu. hahaha