salam semua @_@

Saturday, October 9, 2010

spender kembang.

situasi - gua hari hari tumpang kereta kawan gua. da masing masing bawak kereta, moto gua memang tak berfungsi sangat jadinya. satu hari gua saje mahu puji kereta kawan gua. yelah mahu ambil hati. dah la menumpang ye tak?


gua : lu tahu? banyak banyak kereta kat bawah blok kita ni, kereta lu paling smart sekali.

kawan : yeke? kereta tu smart lagi. *tuding jari kat kereta kelabu bajet cool.

gua : tak lah. kereta lu paling bergaya. stylo habis. gadis gadis selalu pandang.

kawan : peh! kembang spender gua lu puji puji.

gua : lu pehal? telur lu bengkak ke?

kawan : ...................................................................................bongok!



gamba penelur dan kereta beliau.



moto gua tinggal kat rumah. bosan bosan gua kayuh basikal.


.

12 comments:

fndrocka said...

Peh..berkilat keretenye

AyuE SurihanyOt said...

wow...fareez bawak keta...hai fareez...=)


telur makin membesar nampak...

adwafarahin said...

sengal gler spender kembang ..bunguks!

hamzah ian said...

fuhyoo.. cun jgk.. jual kat aku ah..

Nsyzwni said...

gagga ~ sape la yg bongok skrg :P

eiffel said...

sengal!! -,-"

ceqJAY said...

ckp x berlapik.adeh !

Anonymous said...

bongok bdk besa..

zam.enol.arep said...

fndrocka. fuh lap hari hari tuh. mau tak kilat? haha

kak ayu. fuh dasar mateluristik. haha

zam.enol.arep said...

adwa. haha. suke la lu punya bunguks. style comel comel. hahahaha

hamzah. ap yg cun? ap yg jual? gay la lu. haha

zam.enol.arep said...

syazwani. agak agak sape?

eiffel. hahaha

zam.enol.arep said...
This comment has been removed by the author.