salam semua @_@

Friday, November 12, 2010

berak tidur dah tak boleh main towerblock lagi. nak tengok gambar busuk busuk gua pon sudah tak boleh. hidup tiga tahun penuh jasa. tapi penuh sengsara juga. sambil merenung abang abang gua yang kaya raya. strategi angkat angkat kening akan gua pratikkan. harap harap lah difahami adik lu ni. sambil angkat kening, "tiding tiding tiding" bunyi latar.




ya.dahulu masa beli binatang ni. mata hati dan perasaan terus menolak jenis yang lain. 
tak kisah. lantak-lu-lah-nak-pakai-bb-ke-ipang-ke. 
dahulu semua fungsi binatang ni lengkap. boleh mesej boleh call sudah. online juga boleh. guna opera mini. dahulu lah.

sekarang nikmat dia da kena tarik satu satu. 
mula mula bisu. lemas dalam lubang najis. 
pastu pekak. cubaan bunuh diri dari tingkat 3 kolej. kepala hantuk bucu parit. 
semalam jadi buta.....

esok lusa entah apa lagi. 

gua rasa dah kena beli kain kapan siap siap.
ukur lubang siap siap.
yasin kena selalu letak tepi. 

hoi. takpayah la rosak. gua tiada sen nak betulkan lu.
nak beli baru? duit mana duit?
gua berak keluar tahi. tak keluar duit. 

sudahlah. lu nak mati. matilah.
gua redha je ni. 




27 comments:

ceqJAY said...

bwk sbr ah. ko p korea an ? beli je kat sn.murah2.kihkih

eiffel said...

kai pblc fon jerk..

Nadia H. said...

weh tajuk tak boleh panjang lagi ke? hahaha.. eh ptg ni aku exam ac yg ko ckp mcm bilis tu.. sila doakan aku ye.. xoxo.. haha..

Penulis.Sahaja. said...

hp je pon. lek ah.

Linglung said...

orang kata, sikit2 lama2 jadi bukit..cubalah meyimpan sehari seringgit.

faradeeba said...

bersimpati kt ko.
tkpe2, yg pth tumbuh yg hilang bergnti.
hohoho.
berperibahasa di pg hari.


;D

SD said...

sempat pulak mamat sorang ni cerita kat blog....dah takde keje agaknya....

AyuE SurihanyOt said...

duit buat belanja awek ada pulak kan..nak beli henset seketol pon berkira..beli yg cikai2 dah la i-mobile..90 hengget dah bole dapat..

airazulaikha said...

cian dia..

Biela Sapine said...

beli yang murah2 sudah, tak payah siap beli kain kapan.. tuu dye majok, dan nak cepat2 mati.. boommmm !

hamzah ian said...

beli BB lah.. kah kah kah

zirconia said...

minta hamzah. dia menang BB torch. hehe.

JULYA said...

nasib kite asek same je
aku nye SE pn tiap kali org call die mampos
kena ketuk baru leh hidup

F.E.N.D.I said...

ohohoho.. hoi2.. carik noenode N2.. hahahah! terbaik! murah suda.. hahah! lawak doe!

fndrocka said...

Takziah!

hafidzah hafidz said...

qdoiii..ko nie zam..macam2..haha..inalillah..mane tau ko berak kuar duit kew..keh3

hafidzah hafidz said...

haaa. btw, tajuk ko mmg panjang gilew..penuh sidebar aku..hahak

zam.enol.arep said...

ceqjay. sana murah pon bukan dapat seposen doposen. haha

eiffel. kos pasang binatang tu je da same harga henfon. nak pacak kat mana lg satu hal. haha

zam.enol.arep said...

nadia. bilis sgt. ciput je. haha

apit. hoho. ni mcm kes mesej pending lah nati. naya ak. haha

zam.enol.arep said...

linglung. simpan sket2 lama2 membuncit. gua da try. haha

faradeeba. kalau gua tanam henfon agak2 tumbuh baru x? ;[

zam.enol.arep said...

SD. mmg xde keje. ak kn malas blaja. ;[

kak ayu. i mobile? ur-mobile-i-pinjam xde? hahahaha

zam.enol.arep said...

aira. ai xkan ksian kosong kot. hahaha

biela. ak saje je nk ugut die. ;]

zam.enol.arep said...

hamzah. bak sini la bb tu. pgg pon jadi la. ;[

zirconia. doposen pon payah. inikan BB. chaittt.

zam.enol.arep said...

julya. byk jasa woooo. xpe2. kita sama. dongak sket. nk tgk ad halkum x? hahahahah

fendi. noenode tu yg kecik tu ke? ak pnah godek kat u mall.

zam.enol.arep said...

fndrocka. lu bg henfon 1 kat gua. pastu cakaplah...."tahniah". cane?

fiza. kalau ak berak klua duit. pasti mengagumkan. sanggup ak mkn julap. haha

cimOt said...

berak tros kuar fon la..

SYAKIRA said...

hp kte sama la..huhu