salam semua @_@

Saturday, November 6, 2010

senyum pada mulut sahaja. hidup gua hanya untuk gembirakan yang lain.

.

entahlah. susah nak tafsir hidup gua sekarang.

kadang kadang gua penat. dengan manusia. sebab itu gua diam.
tapi bila gua diam mereka memijak. gua terus diam. biar mereka penat sendiri.

kata kata bernas di facebook itu hanya untuk menguatkan gua.
supaya gua sedar. supaya gua tak jatuh. supaya gua faham apa ini hidup.
gua tidak menyerang. 

gua hanya minta satu ruang. untuk dfahami. 
tapi jika masih tidak faham. teruskanlah sahaja hidup yang ada. gua tak kisah. gua tak pernah kisah.
senyum gua hanya di mulut. gua dah cukup bersyukur dah.


keresahan gua akan hilang. kunyah sendiri.





.

10 comments:

shew disini. disana? said...

sabarr :) jgn pernah penat.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

jika kau penat, pasti akan ada tangan yg menghulur bantu kau untuk bangkit semula

zirconia said...

banyak sabar. kunci segala resah gelisah.

AyuE SurihanyOt said...

sabar ekk zam...tuhan sedang uji kau tu...

hamzah ian said...

gmbr cun

Hajimu San said...

tongkat ali satu...
jgn lemah tnaga batin suda~

adwafarahin said...

yup hidup gua pon utk gembirakan org lain
=)

Fareez Abdullah said...

Maap.. Aku menyakat je,,^^

Roxy zai said...

jgn sibuk bahagiakan org lain kalau diri sndiri lum bahagia..;)

zam.enol.arep said...

minta maaf eh semua. btw terima kasih la juta juta. benda2 ni semua akan kuatkan gua. thanx.