salam semua @_@

Friday, December 3, 2010

kalau korea utara letup korea selatan, tak ke gegar bumi sendiri. ape ke bangang sangat.

.

assalamualaikum. hadirin dan hadirat. keparin dan keparat. sudah lama juga ya kita tidak bicara. *pekejadah ayat gua ini macam?

hey guys. lama kan gua senyap. post sebelum sebelum ni pon ringan ringan punya style. ringan ringan yang bermaksud malas malas, sikit sikit. bukan ringan ringan cemolot timun timun bagai. ok paham?

sebenarnya gua lagi bizi dengan final exam yang sumpah gampang. gampang bagi indonesian bermaksud mudah. tapi bagi malaysian, gampang adalah susah-gila-vavi-vavi-pon-tak-susah-macam-ni (dibaca dengan nada keras dan disusuli dengan carutan berpanjangan. harap maklum). kalau gantang, lain. gantang tu macam gua tengok kat cermin hari hari la kan? kan kan? hahaha.

paper gua dah habis semalam. sekarang tengah fokus untuk program global outreach program ke South Korea. asalnya program ni ke Dubai UAE. tapi ada masalah sikit so tukar plan ke Seoul, Korea. tapi haramjadah Korea sibuk nak perang pulak dah. gua tak tau la. gua pergi je ni. kalau apa apa jadi kat gua cakap ngan mak gua yang gua sayang beliau. cakap ngan kawan kawan gua, gua tak sengaja kalau pernah buat dorang terasa. cakap ngan lecturer2 gua, gua teringin nak rasa 4 flat. cakap ngan bakal isteri gua, gua nak kenal beliau lebih, gua nak jaga dia harini lebih baik dari hari semalam.

ape bende gua tulis neh? ni lah akibat study-konon-konon-hard-tak-tido-malam-padahal-online. T_T


.

16 comments:

hamzah ian said...

lu g korea???

Hasrol Nizam said...

selamat pegi dan balik :D

Pendapat anda?
Rambling on early December-jangan malu bertanya, nanti sesat jalan

Roxy zai said...

wow wow..teruskan semangat ko! slamat study n be good boy keh!;)

ceqJAY said...

haha. tawaakal la bebeh.
hope thn dpn south korea masih wujud ag tyme ak nk p..kihkih

Miss SurferParadise said...

wahh .. bestnye ..
teringin nak ke sana

seoul selamat lagi.. ada je music bank .. jgn risau ..

Fiq said...

pergh.. selamatlah ko ke korea.. ahh pergi je lah.. propa je tu semata2 ..

AyuE SurihanyOt said...

hoi2..balik dari korea roger akak ekk..akak nak mintak tlg ko sket ni..boleh kan kan kan??

Biela Sapine said...

korea ?? wahh syokk tuu

♥chubbycekelat ♥ said...

kantoi on9. hahahaha xP

cik qiqilala said...

wahhh. bestnye gi korea.pegi hujung taun ni ke? merase la snow kan? selamat pergi dan balik...

chittysarah said...

semoga berjaye ngan exam 'gampang'
anda~~
hahahha

zirconia said...

nak gi sana ke? semoga selamat balik.

janna sapei said...

nak oley2 bole?

aqim said...

korea2..ape nak jadi..

Linglung said...

ouh, perihal gua tgk cermin hari2 tu pun kira ganteng jugaklah ye?? thanks der.... baru skrg gua tahu!

Anonymous said...

selamat pergi dan kembali yerkk.. :)