salam semua @_@

Friday, November 26, 2010

budak u tak budak u sangat lah. pemalas. huduh. buduh.

kusangka molek sampai ke petang
rupanya tergolek golek di tengahari

dua paper yang gampang.
bisa buat tidur tak tenang.
makan tak kenyang.
mandi tak telanjang.

ada tiga lagi.
harap cerah masih berbaki.
harap senyum tak nampak pipi.
harap kuasa di hujung jari.

iyah3. bunyi struggle.



Sunday, November 21, 2010

hanya kerana diam itu menenangkan, maka aku diam. bismillah.

maaf. Tuan zam enol arep sedang bizi. minggu final exam katanya. 
jika ada apa apa pesanan boleh tinggalkan di sini.
terima kasih.

- PA Tuan zam enol arep.





Tuesday, November 16, 2010

lagi video romen di khalayak. agak agak der. nafsu cam binatang.




ingat ni apa? new york? las vegassss?



Friday, November 12, 2010

berak tidur dah tak boleh main towerblock lagi. nak tengok gambar busuk busuk gua pon sudah tak boleh. hidup tiga tahun penuh jasa. tapi penuh sengsara juga. sambil merenung abang abang gua yang kaya raya. strategi angkat angkat kening akan gua pratikkan. harap harap lah difahami adik lu ni. sambil angkat kening, "tiding tiding tiding" bunyi latar.




ya.dahulu masa beli binatang ni. mata hati dan perasaan terus menolak jenis yang lain. 
tak kisah. lantak-lu-lah-nak-pakai-bb-ke-ipang-ke. 
dahulu semua fungsi binatang ni lengkap. boleh mesej boleh call sudah. online juga boleh. guna opera mini. dahulu lah.

sekarang nikmat dia da kena tarik satu satu. 
mula mula bisu. lemas dalam lubang najis. 
pastu pekak. cubaan bunuh diri dari tingkat 3 kolej. kepala hantuk bucu parit. 
semalam jadi buta.....

esok lusa entah apa lagi. 

gua rasa dah kena beli kain kapan siap siap.
ukur lubang siap siap.
yasin kena selalu letak tepi. 

hoi. takpayah la rosak. gua tiada sen nak betulkan lu.
nak beli baru? duit mana duit?
gua berak keluar tahi. tak keluar duit. 

sudahlah. lu nak mati. matilah.
gua redha je ni. 




Tuesday, November 9, 2010

ramalan kaji cuaca kata. hujan bunga mungkin di Johor pula.



terbaiklah ana raffali tadi.
geram pulak gua tengok. aumm. aummm. ;p





gigih tak gua cantum cantum gamba lu? nak dapatkan cam tadi punya gaya. haha




Sunday, November 7, 2010

tedet tedet tet tettt



nuuuu. nuuu haaa
atas tu. 


header baru. ;]



Saturday, November 6, 2010

senyum pada mulut sahaja. hidup gua hanya untuk gembirakan yang lain.

.

entahlah. susah nak tafsir hidup gua sekarang.

kadang kadang gua penat. dengan manusia. sebab itu gua diam.
tapi bila gua diam mereka memijak. gua terus diam. biar mereka penat sendiri.

kata kata bernas di facebook itu hanya untuk menguatkan gua.
supaya gua sedar. supaya gua tak jatuh. supaya gua faham apa ini hidup.
gua tidak menyerang. 

gua hanya minta satu ruang. untuk dfahami. 
tapi jika masih tidak faham. teruskanlah sahaja hidup yang ada. gua tak kisah. gua tak pernah kisah.
senyum gua hanya di mulut. gua dah cukup bersyukur dah.


keresahan gua akan hilang. kunyah sendiri.





.