salam semua @_@

Tuesday, May 15, 2012

jangan pergi. nanti aku tiada hati..aku mati

aku bahagia dengan engkau kasih
ak bahagia dengan yang ku punya masih

mohon ampun aku padamu hati
setiap hari ku toreh separuh mati

engkau tiada langsung bersalah
aku yang mengheret begini susah

aku telalu bodoh. sombong angkuh
tidak sedar engkau juga punya hati rapuh

aku terlalu ikut emosi sendiri
buat kau berdarah dan berdarah lagi

tapi tolong jangan pergi
hatimu disini dan hatiku dah kau curi
bagaimana aku hidup tanpa dua ini?
hidup tanpa engkau bermaksud hidup tanpa erti
ibarat gitar tiada tali
ibarat hamster tak dapat kuaci

aku rindu saat dahulu
tatkala kau senyum ayu gitu
kini senyum itu sudah layu
air mata di alir satu satu
semuanya kerana aku...kerana aku

Ya Allah Ya Rahman
berikan aku kesempatan untuk aku bahagiakan orang yang aku kasih
berikan aku kemampuan untuk kupimpin dia. pada jalan bahagia mahu bertatih.





ini gambar yang sudah lama aku edit. terlupa mahu upload. aku tahu kau tunggu..


No comments: